Wystąpienia publiczne rządzą się swoimi prawami. Świat biznesu codziennie się zmienia, więc metody i techniki prezentacyjne również powinny podlegać modyfikacjom. Chcąc być skutecznym i osiągać swoje biznesowe cele, musisz się wyróżniać i używać nowych metod, odpowiednich do współczesnego, szybko rozwijającego się biznesu.
Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wpłyną na Twój sposób prezentowania.
Dowiesz się, jak myśleć i prezentować swoje idee inaczej niż inni.
W książce:
- Jak występować publicznie inaczej niż wszyscy
- Jak skutecznie i szybko tworzyć strategię i strukturę nowoczesnej prezentacji
- Jak być pewnym siebie, radzić sobie ze stresem oraz budować swój autorytet i pozycję eksperta
- Jak wzmacniać swój przekaz głosem, mową ciała i wyjątkowymi slajdami