Algorytm Wojny, ogromne kosmiczne bitwy, walki wywiadów i sił specjalnych. Genialni bohaterowie i zaskakujące zmiany akcji. Ludzie kontra maszyny. Intuicja kontra algorytmy.
Świata przeminął w Dniu, gdy Sztuczne Inteligencje postanowiły unicestwić ludzkość. Ludzie jednak przetrwali, wygrali z oszalałymi maszynami i walczą o utracone dziedzictwo.
Prym wiedzie współpracujące z SI azjatyckie Imperium....
Ludzkość zawarła umowę. Może zatrzymać dla siebie trzysta buntowniczych światów, ale w zamian musi wypowiedzieć wojnę potężnemu przeciwnikowi.
Rozpoczęło się pospieszne gromadzenie wojsk, jednak zadanie jest ponad nasze siły. Aby pozyskać sojuszników, ziemskie legiony zostają wysłane na Świat Krwi. To planeta na obrzeżach znanego ludzkości skrawka Galaktyki. Miejsce, gdzie szacunek zdobywa się tylko...
W ciągu ostatnich lat ludzkość dopuściła się wielu czynów, które wzbudziły wątpliwości u jej władców z centrum Galaktyki. Wśród ziemskich rządzących narasta panika, a Legion Varus wyrusza, aby naprawić popełnione przez nich „błędy”. Pewne projekty należy usunąć, aby uniknąć zbrojnej interwencji Imperium.
Wśród tysięcy żołnierzy maszerujących na wojnę jest jeden człowiek, który spędza sen...
Ziemię atakują nieznani obcy. Ich planeta w tajemniczy sposób uniknęła dotąd wykrycia i pełna jest najgroźniejszych kosmitów, jakich do tej pory spotkała ludzkość.
J ames McGill odkrył właśnie Świat Śmierci.W piątym tomie cyklu Legion Nieśmiertelnych tajemniczy wróg zadaje druzgocący cios naszej ojczystej planecie. Ogarnięty żądzą zemsty Legion Varus ściga napastników pośród gwiazd i odkrywa nowe...
Roland z Gilead ma nowych towarzyszy krucjaty- Eddiego i Susannah.
Zaczyna się dla nich czas nauki, zdobywania nowych umiejętności: tymczasem rewolwerowiec stopniowo traci zmysły. Bohaterowie podejmują nowy trop w poszukiwaniach Wieży. Szlak wędrówki wiedzie przez lasy, prerie, aż po dżunglę.
Walczą z demoniczną sztuczną inteligencją sterującą naddźwiękowym pociągiem.
W czwartym tomie cyklu Legion Nieśmiertelnych James McGill stara się o awans. Nie wszystkim się to podoba, więc McGill musi dowieść swojej wartości. Podczas misji na obcej planecie poza granicami Imperium Galaktycznego wikła się w wojnę i intrygę polityczną. Ziemia poszerza sferę wpływów, Królestwo Głowonogów wysyła wrogie okręty, a na szczytach władzy Hegemonii rodzi się wielki spisek.
W "Świecie...
„Walkiria” i „Latający Holender” powracają na Ziemię po długiej i dramatycznej misji. Wesoła Banda Piratów zdobyła potężną broń Pradawnych, dzięki której ludzie mają szansę dołączyć do szczytowych ras Drogi Mlecznej i zmienić układ sił w trwającym od wieków galaktycznym konflikcie. Wydaje się, że Ziemianie nareszcie są bezpieczni i że dla nich ta wojna dobiegła końca.
Joe Bishop...
Wesoła Banda Piratów jest w rozpaczliwej sytuacji. Skippy i pułkownik Joe Bishop przepadli bez wieści, maxolhxańska sztuczna inteligencja przejęła władzę na „Walkirii”, a załoga „Latającego Holendra” musi jak najszybciej znaleźć sposób, by ocalić nie tylko siebie, ale również Ziemian niedawno uwolnionych z więzienia na planecie Rikers.
Co gorsza, Maxolhxowie i Rindhalu zauważyli...
Imperium zbyt długo tolerowało opór swych wrogów. Nadeszła pora ostatecznych rozrachunków, a wola Jej Wysokości nie znosi sprzeciwu, bez względu na cenę.
Eric Weston wiedział, że tak się to skończy. Ziemia mogła jedynie przygotować się na najgorsze. Jednak to nie wystarczy. Gdy gra toczy się o najwyższą stawkę, jedno jest pewne: ludzkość nie przetrwa porażki.
Ale czy zdoła przetrwać wygraną?
Choć nosiła mnie w łonie przez dziewięć miesięcy i wydała na ten świat, nigdy nie należałam do niej. I nigdy nie byłam księżniczką swojego ludu. Od zawsze należałam do Pierwotnego Śmierci.
Seraphena Mierel znała swoją przyszłość od urodzenia. Była Panną, Wybraną, oblubienicą przeznaczenia. Na mocy umowy zawartej przez przodka miała się stać Królową Małżonką Pierwotnego Śmierci i uratować kraj przed...